26 Mayıs 2014 Pazartesi

Gezi bloglari onerileri

Evet bir miktar kendi bloglarimi hazirlayip sunmus oldum. Simdi ise etkilendigim, takip ettigim bloglardan bir liste yapmak istedim. Belki ayrintili inceleme de yaparim ileride. 
Asagida guncel olarak takip ettigim, faydalandigim gezi siteleri;
Siralamanin bir onceligi yok, aklima geldikce yazdim. Kimse gucenmesin. Benim sayfama bakanlar konu hoslarina giderse, baska insanlari da takip edebilsinler diye yaptim bu sayfayi.

Löplöpçüler sitesini gördüğümde çok hoşuma gitmişti. Gezilerimde bilgilerden faydalandim.
Nereyekacsak Sakiz adasi gezimde cok isime yaramisti.
Çelebialper isim benzerliği sans. Alper bey cok sempatik gulebiliyor. Ben de basaracagim boyle gulumsemeyi. Kuzey Kore seyahati umarim basina is acmaz.
Sandaletliseyyah ; Bora beyin hos bir tarzi var, kahkaha ile bazi yorumlarina guluyorum.
Kesfetsene ; bu arkadaslar genc kusak. Blog icin daha kisa ve oz bilgiler veriyorlar.
Agito ergo sum! : Yine gezgin bir tabip, farkli bakis acisi ve yorumlari ilginizi cekebilir.
Becetatil Benim gibi Almanya gezileri yogun gezginler. Guzel bilgi ve onerileri var.

Bu sayfalar devamli guncelleniyor. Ben faydalaniyorum. Sizlerin de ilgisini cekebilecek bloglar. Benim sayfami ziyaret ediyorsaniz yorumlariniz olursa lutfen iletin ki, motive olup gezilerimi buraya aktarayim. Kimse takip etmiyor diye dusunursem guncelleme yaparmiyim bilmiyorum.

2 yorum:

  1. Alper Bey Merhaba, trafik geldiği için blogunuzu fark ettik, beğeniniz ve Keşfetsene'ye yer verdiğiniz için teşekkür ederiz,

    YanıtlaSil
  2. Rice ederim. Durmak yok gezemeye devam.

    YanıtlaSil